luni, 2 martie 2009

Tribute to Cliff Burton - ex-basist la Metallica

Va prezentam aici cativa artisti plecati dintre noi. De fapt, mai mult plecati "dintre ei" decat "dintre noi". In fine, mari muzicieni pe care i-am admirat. Chiar daca pe unii dintre ei nu i-am prins in viata, cred ca toata lumea a ascultat Janis Joplin sau Jimi Hendrix, nu? Ok, in cazul de fata, e vorba de Metallica. Fanii batrani ca mine stiu ca primul basist al trupei a fost Cliff Burton. Si a fost un basist excelent. Si ca sa va demonstrez, ascultati selectia de mai jos. Intentionez sa postez in zilele urmatoare un review al celor mentionati aici, un review cu aparitii live ale acestora.

3 comentarii:

Vladek Cthulhoid spunea...

N-a fost chiar primul basist. Ron McGovney a fost defapt primul dar mi se pare ca n-au lansat nimic cat timp era el in trupa.

Vladek Cthulhoid spunea...

Si am uitat sa intreb... ai luat clip-ul de pe Cliff 'em All nu? R.I.P. ca un mic P.S.

istan spunea...

Nu am stiut ca Ron McGovney a fost primul basist. In mod sigur nu au lansat nimic cu el, primul album Kill'Em All a fost lansat cu Cliff Burton la bass.
Da, clip-ul este de pe Cliff'em All dar adevarul este ca am postat ce am gasit si eu pe net :)