joi, 5 martie 2009

Atelierele "New Love" ?!

Sotia mea, Andreea, incepe ceva. Ce? O chestie pentru femei. Eu asa o vad. Atelierele "New Love". Sau Noua Iubire. Bine, si in cazul asta de ce o promovez eu? Si mai fac asta din proprie initiativa. Pai domnilor, diagrama cauza - efect (defect profesional, n-am ce face). Pai cum vine asta? Pai, iaca-sa: cica, ea vrea sa le invete pe femei cum sa se reindragosteasca de partenerii lor (bine, chiar daca femeia este casatorita, partenerul ei poate fi vecinul, sectoristul samd :)). Ei si? Pai daca voi detineti calitatea de partener (sot, sectorist, vecin samd dar cu aceasta calitate de partener), atunci aveti si voi de castigat nu? Ei bine, tocmai ati aflat motivul pentru care eu promovez atelierele astea. Interesul, coane, interesul.

PS: Am uitat sa va spun ca mai am un interes: daca treaba asta merge bine, tinand cont ca aceste ateliere se desfasoara seara, ghiciti si voi cine o sa aiba serile mai libere. V-ati prins, eu. Acelasi lucru e valabil si pentru voi ca daca le place sotiilor voastre vor participa si ele la mai multe ateliere din astea, nu? Ceea ce inseamna ca in serile respective telecomanda de la TV poate fi numai a voastra. Si cum vin acum meciurile din Champions League... Asa ca puneti mana si inscrieti-va consoartele la ateliere. Hai, bagati!

4 comentarii:

andreea mihaela stan spunea...

Mai dragule.
Mai e un secret (in principiu te-ai prins de toate): Atelierele sunt pentu femei dar in beneficiul barbatului. Asta e planul B. Nu il dealiez - inca - aici! Ideea e nu doar sa te indragostesti de persoana pe care o ai pe langa "casa omunlui" ci de "ideea" de barbat. Just love & free sex ! Un motto mai potrivit pt blogul tau ar fi: "Cata vreme toata lumea e feiricita, viata e o oportunitate sa faci dragoste si sa oferi iubire sub orice forma" (repet, ca sa inteleaga toata lumea foarte bine: cata vreme TOATA LUMEA e fericita; adica sa nu inteleaga aici cineva ca promovez sexul fara frontiere! doar sexul fara inhibitii! ) Asa ca... ar fi mute de spus, dar ideea e ca ii astept la Ateliere chiar si pe barbatii care vor sa afle... de ce iubim barbatii! Te pup!

istan spunea...

....aaaa, deci da. eram sigur ca e prea complicat de aceea nu am vrut sa intru in detalii. women stuff. however, e de bine. si mai ramane si chestia cu telecomanda baieti. ganditi-va: Champions League...

Anonim spunea...

Ioane, asta-i reclama mascata! Sau mai degraba anti-reclama, care, stii si tu, e "mama reclamei"! Si-n alta ordine de idei, vai ce va mai plangeti de mila! Mie-mi convine apelul tau! L-ai pregatit pe Bogdan, avand in vedere ca si el l-a primit ! Nu mai e nevoie sa duc prea multa munca de convingere sa ma lase sa ma mai car si eu de acasa! Vezi, la noi e situatia oarecum inversa!
El e foarte circumspect si reticent la astfel de "initiative". Nu crede in rostul si rezultatele lor! Oare ar trebui sa-mi pese?
hai, sa ne vedem sanatosi si sa ne bucuram cat mai curand de rezultatele muncii in ateliere!

istan spunea...

@ diana

multumesc mult de comentariu. si ma bucur tare ca te duci, nu as face reclama la ceva in care nu cred :). intamplator stiu ca Andreea poate sa faca ceva misto din asta, chiar daca eu nu inteleg integral demersul. si daca metoda asta de convingere merge si la bogdan, mai apelam la ea. cata vreme lumea se simte bine, totul e ok.
sa ne vedem cu bine si mai astept comentarii de la tine. te pup.