luni, 9 martie 2009

Constructorii aplauda amenda pe contestarea abuziva a licitatiilor

Aflam din Gandul ca cine contesta abuziv rezultatul unei licitatii publice va plati amenda. Cat? A, un fleac, 5% din valoarea estimata a contractului atribuit. Tare. Cica se crease o mafie a contestatiilor abuzive. Care cica intarzia proiectele chiar si cu 8 - 10 luni. Ministerul Transporturilor si firmele mari de constructii aplauda aceasta amenda. Zic ei ca la constructia de drumuri si autostrazi erau cele mai mari intarzieri datorate acestor contestatii abuzive. E, e bine ca s-a gasit motivul pentru care nu avem autostrazi.
In principiu, orice eliminare a intarzierilor e buna. Dar mie oricum nu-mi miroase a bine. Poate ca sunt eu carcotas, dar mie mi se pare ca este doar un motiv bun pentru a inchide gura celor care nu castiga licitatii. Pentru ca spaga data de castigator nu vor avea cum sa o dovedeasca niciodata, deci, contestatiile lor vor fi intotdeauna abuzive. Deci, clientelismul politic este acum oficial. Nu mai are nimeni ce sa zica deci mergem inainte. Cum ar veni, descurajam mafia contestatiilor abuzive (care nu avea nimic de castigat) si incurajam mafia constructiilor (unde sunt mari sume puse in joc si cred eu, multe care duc la politicieni). Foarte tare, dar, de ce nu? Adica ce, mafia lor nu e buna? Ba eu cred ca da, ca toata lumea castiga din ea, nu? Nu, doar cine trebuie.
Si ne mai miram ca avem cele mai mari costuri la autostrazi inexistente din lume. Iata explicatia.

Niciun comentariu: