miercuri, 25 februarie 2009

Divorturile contribuie la incalzirea globala

Cea mai tare descoperire vine din Australia, unde un senator local a descoperit ca divorturile contribuie la incalzirea globala. Cica, un cuplu divortat, are nevoie de mai multe locuinte, consuma mai multe resurse deci contribuie la incalzirea globala. Conform aceluiasi senator, Steve Fielding, e mai bine ca oamenii sa ramana casatoriti pentru a consuma mai putine resurse. Parerea mea: da, are dreptate. Pai sa va explic putin: cred ca oamenii casatoriti, care nu mai vor sa cucereasca noi parteneri se spala mai rar, isi schimba hainele mai rar, consuma mai putin parfum.
Dar putem face si mai mult ca sa reducem consumul de resurse: poligamia. Take it to the next level (vorba lui Nike). Imaginati-va cat de mult am putea reduce consumul daca intr-o singura casa ar sta barbatul cu sa zicem... 20 de sotii.
Asadar... salvati planeta!

7 comentarii:

Unknown spunea...

Whoa, tati, nu cred ca vorbesti serios, sau, mai exact, ai grija ce-ti doresti ! :-) Sacrificii de dragul planetei, dar orice are o limita ! Zi si tu macar 5, nu 20! :-)

istan spunea...

eu cred ca unde merg 5 merg si 20... si daca scopul e nobil (cum e salvarea planetei) atunci sacrificiul trebuie facut.

andreea mihaela stan spunea...

Mi-e greu sa imi imaginez de cate ori si in cate feluri ti s-ar spune sa duci gunoiul; mi-e si mai greu sa ma gandesc la cate modalitati de educatie a copiilor ar trebui sa faci fata, mi-e imposibil sa cred ca iti doresti o discutie despre, de exemplu "ce tip de folie de aluminiu pentru bucatarie sa cumparam?", in Selgros, tu si vreo 17 dintre ele. Sau, mai dragut, o discutie despre "la ce scoala sa dam copiii?" sau "in ce cursuri sa initiem copiii?" sau la ce ora e mai bine sa ii culcam?" sau si mai simplu, "hai sa vedem ce poveste e mai bine sa le citesti astazi, tati? , spusera cele 20 de femei. "Dupa care hai sa vedem impreuna un film! "(ai pus-o!). Si, probabil, una dintre cele mai "hard": hai sa vedem ce facem in week-end... "... E belita! Ca sa ma exprim academic. (in "Academia lui tati".)
Nu ma pot abtine sa ma intreb ce se intampla in cele 20 de zile cand or sa aiba ciclu toate... Desi e posibil ca, din 20, minim 7 sa fie pe ciclu ceea ce va aduca in casa o atmosfera senina si calma si pentru celelalte 13.

Oricum, imi place ca vezi doar partea buna a lucrurilor, tati. Vorba Ancai, ai grija ce iti doresti, ca o ****esti. (sorry, dar e un site "male", nu?)

istan spunea...

a, pai tocmai asta e farmecul: fiind 20 se mai descurca si intre ele. cum ar fi cu cumparaturile, cu filmele sau cu discutiile intre ele. iti amintesti filmul ala cu tipul care avea 3 neveste si care toate o duceau foarte bine? inclusiv el? de ce? pentru ca multe dintre chestiile care enerveaza barbatul erau facute de neveste intre ele (ex: gatitul, gunoiul, cumparaturile, samd).
oricum, era doar asa, o idee, de dragul planetei. sanatatea planetei merita gesturi extreme nu? si sacrificii, pe care eu eram de acord sa le fac :). vad ca nu esti foarte interesata de poluare, incalzire globala si gaura in stratul de ozon. asta e. eu am avut o initiativa dar tu ai franat-o. sper sa poti sa traiesti cu gestul acesta pe constiinta. cand o sa te intrebe copiii, la batranete sa le spui ca eu am avut o initiativa de a salva planeta dar tu te-ai opus.

andreea mihaela stan spunea...

frate, nu ai inteles. in filmele facute de barbati, ei mai ales viseaza.
si 2, faptul ca vor face cumparaturi cateva dintre ele, nu inseamna ca ti-ai luat o grija de pe cap, ci dimptriva, ti-ai adaugat n-spe griji ridicate la puterea 20. ca doar fiecare te vor intreba daca iti plac si tie cele 44 de gentutze noi pe care si i-au cumparat.

sau de fapt te gandeai la 20 de sclave si nu ai stiut sa o spui?

ca nu am vazut nicaieri referire la tipurile celor 20 de jeep-uri pe care vrei sa le pui la dispozitie....

istan spunea...

nu, stai ca nu ne intelegem. nimeni nu a zis 20 de neveste casnice! nici 20 de sclave. dar in sec. 21 sa faca bine sa mearga la serviciu. eu le fac si asa onoarea de a le lua :). si tine minte, totul pentru binele planetei. contributia trebuie sa fie egala. ca nu traim in desertul arabiei si nici nu m-am nascut o sonda de petrol in curtea din spate, ca Sultanul Brunei-ului. get it?

andreea mihaela stan spunea...

a! cu serviciu, spui? deci trebuie sa si munceasca pentru o faramitura din tine ? da, da, inteleg... asta inseamna "contributie egala"...

in orice caz, concluzionez ca nu iti ajung depresiile simple, umile, obisnuite, istericalele clasice de zi cu zi ale unei singure femei nevrotice ("care traieste cu tine" - as putea adauga, dar nu adaug...!)? Ai nevoie de maaai mult? Esti puternic!