joi, 21 mai 2009

Yachting in Herastrau

Duminica am fost in Herastrau unde am fost invitati sa testam catamaranul de care vorbeam (Hobbie Cat Racing). Foarte misto barca. Desi nu credeam ca se a misca pe apa am avut surpriza sa vad ca merge destul de bine. Asta in conditiile in care nu era vant mai deloc. Totusi, am prins cateva rafale ca sa vedem de ce este in stare acest catamaran gonflabil. Din pacate, desi organizatorii au facut poze nu ni le-au trimis, iar noi am lasat toate electronicele pe mal (telefoana, aparate foto). Ceea ce inseamna ca nu am poze sa va arat. Oricum, mi-a trezit multe amintiri aceasta plimbare pe apa. Ca o concluzie, barca ma tenteaza foarte tare sa o cumpar. Este intr-adevar ideala pentru familie. Are viteza, stabilitate si spatiu pentru toata familia. In plus, este foarte facil de transportat. Din pacate ma sperie putin pretul (4600 EUR cu optionalele pe care le dorim noi). Care pret nu ar fi mare daca noi am folosi aceasta barca mai mult de 2 saptamani pe an. Ceea ce nu cred ca se va intampla. Ma gandesc si la alte chestii, cum ar fi sa o mai inchiriez si la prieteni, dar din experientele trecute am invatat ca acest lucru este tare pagubos.
Cu ocazia vizitei in Herastrau am vizitat si clubul unde am facut yachting in copilarie (Electrica Bucuresti). M-am intalnit cu Nea Naum (antrenorul meu din copilarie) care a fost foarte simpatic si mi-a plimbat sotia si copiii cu zodiacul (foto de mai sus). Nea Naum (Naumica) este neschimbat. Are aceeasi vitalitate si acelasi mod de a vorbi cu copiii care practica yachting la el la club. Oricum, mi-a facut multa placere reintalnirea cu el. Iar felul in care s-a purtat cu familia mea a fost extraordinar.
M-am mai intalnit si cu Razvan care inca practica acest nobil sport. Mai mult, el este acum reprezentant in Romania al Laser, asa ca daca doriti achizitionarea de barci marca Laser o sa ajungeti la el mai devreme sau mai tarziu. Mai multe detalii aici.
In concluzie, o duminica foarte misto. Revin daca primesc pozele cu testul catamaranului.

Later edit: pozele de la testul de duminica:

Un comentariu:

Anonim spunea...

Ce frumos!!! Cu copii pe barca!!! Say Hi to nea Naumica de la mine.. daca ma mai tine minte!!! Anca