miercuri, 6 mai 2009

Meciul de marti seara de la Corbeanca


Aseara am avut din nou meci de fotbal cu "old boys with big bellies" la Corbeanca. Am jucat frumos, cu suflet, cu pasiune. Poate prea multa pasiune cateodata. Care ne-a dus si la niste faulturi si la niste injuraturi, fara majore implicatii totusi. Cert este ca ne-am strans suficienti cat pentru doua echipe de sase, intitulate simbolic steaua si dinamo (nu pot sa scriu cu litere mari ca se confunda cu echipele adevarate). De fapt, la steaua au jucat cei care se duc mai des pe ghencea sa vada meciurile Stelei iar la dinamo restul (fara a se considera dinamovisti convinsi). Dinamo, la care am jucat si eu, a jucat mai bine ieri, mai curat, mai in echipa, desi cred ca valori individuale erau mai multe in partea cealalta. In final, dinamo a si castigat cu 10-9, dupa um meci in care au condus in permanenta, chiar daca au fost egalati de doua ori. La dinamo au jucat Brenacu care este un excelent coordonator de joc si care are marele talent de a sti sa-si motiveze echipa si sa aseze pe fiecare pe pozitia pe care se simte cel mai bine, Robert (care a facut minuni in poarta desi a facut intindere musculara), Marius, Cristi, Bogdan, Andrei (noua ani - era sa-l uit :)) si eu. La steaua: Vali, Danut, Bebe (un jucator excelent, de mare finete), Bibi (se vede ca le stie cu mingea desi ieri nu a fost in forma care l-a consacrat), Bogdan si Danezu' (tare de gura ca de obicei). Catalin a venit si el dar nu a putut sa joace pentru ca a facut intindere chiar la incalzire. Au fost niste goluri senzationale si niste ratari de Champions League, niste greseli de tot rasul si multa distractie. Toti jucatorii au pus suflet, au dat tot ce-au avut ei mai bun iar spectacolul chiar a fost superb atat pentru cei din teren cat si pentru cei de pe margine.
Continuam, martea viitoare la ora 8 seara, pe acelasi teren de la Corbeanca. Poate ne luam si maieuri colorate pana atunci :).
Mai tarziu postez si niste poze de saptamana trecuta (ieri nu a facut nimeni).

Later edit: am adaugat cateva poze de martea trecuta.

Later edit 2: s-au strans 3 accidentati - am aflat ca dupa meciul de marti seara Danut are mana in gips. Speram sa se repare repede si sa nu lipseasca la meciul urmator.

6 comentarii:

brenacu spunea...

fara sa vrei ,poate ,m-ai complimentat si iti multumesc.inseamna ca nu-mi este indiferent de ce si cum jucam .comentariu pertinent si asa e : a fost si Andrei ,mea culpa .....

istan spunea...

am scris doar adevarul :)

andreea mihaela stan spunea...

mi-a placut mai mult de voi de data asta. Ati reusit sa feceti "camp", v-ati omogenizat ca lumea, ati "lucrat" la ceva comun impreuna si am auzit strigate de lupta adevarate. Coeziunea, nene, nu e lucru mic!

brenacu spunea...

asa bai frate sa vada lumea vedetele . sa vezi in veste ce jucatori...........

copolovici spunea...

vaaaai, ce feţe aveţi!!!!! desigur, cumnatu' zîmbeşte, era mult înainte de întindere :))) băgăm în weekend un badminton? (eu cu sporturi mai de fete, deh...)

istan spunea...

de fapt, cumnatu' era proaspat accidentat. poza este facuta dupa meciul de saptamana trecuta, adica exact dupa ce s-a accidentat. dar rezista eroic :).
bagam si un badminton, de ce nu?