luni, 25 mai 2009

La padure cu familia intr-o duminica linistita

Va intreb: este posibil sa vezi vulturi, caprioare, iepuri, fazani, berze si sa tii in mana un pui de prepelita in afara Gradinii zoologice? Raspunsul este: da! In padurile de langa Corbeanca pe unde ne-am plimbat noi ieri.
Folosindu-ne de logistica din dotare (2 biciclete si un ATV de copii) am plecat la colindat. Am gasit o padure izolata oarecum de civilizatie. Adica, in aceasta padure nu cresteau pet-uri decat in mod accidental (era imposibil sa lipseasca "sticla" de plastic Bergenbier dintr-o padure, nu?).
Cand ne apropiam noi de padure dupa un drum de aprox. 5km un vultur, in toata splendoarea lui, a venit sa ne studieze de aproape. Superb exemplar. Apoi, cand am intrat in padure, in spatele nostru au trecut foarte calme si linistite 2 caprioare.
Mai tarziu, am descoperit un pui de prepelita in iarba, Andreea l-a luat in palma, copiii l-au mangaiat si apoi i-am dat drumul. In aceeasi padure am vazut iepuri si un stol de cel putin 30 de berze.
Din pacate cel mai mare pericol este reprezentat de gunoaiele omniprezente. Oricat de departe mergi de o localitate, din loc in loc vei vedea deseuri din constructii. Aceasta padure in care am fost noi este protejata de un sant sapat in jurul ei astfel ca oamenii sa nu poata patrunde cu masina ca sa arunce gunoaie. Cu atat mai mult te miri sa vezi ca exista inca animale salbatice si ca ele isi duc in continuare viata linistite chiar daca din cand in cand mai calca si pe gunoaiele lasate de semenii nostrii.
In concluzie, am plecat de acasa pentru o plimbare scurta care a durat pana la urma 4 ore. Dar asta inseamna ca a ne-am simtit bine. Recomand tuturor celor care au posibilitatea sa faca plimbari pe aceste campuri in jurul Bucurestiului, cu bicicleta, pe jos, cu ATV-ul sa o faca. Este extrem de misto. Si e o metoda excelenta de a-ti reincarca bateriile.

Niciun comentariu: