luni, 17 mai 2010

O noua iesire cu catamaranul pe Herastrau

Sambata, 15 mai, am iesit din nou cu catamaranul nostru Happy Cat Racing pe Herastrau. Am fost singur (adica nici sotia nici copiii nu au venit de aceasta data). Din lista lunga de doritori de o iesire cu barca, in acest week-end au reusit sa vina Bogdan si Silvestra (imi pare rau ca nu a venit si Diana, dar inteleg si o iert de aceasta data). Sper ca le-a placut aceasta experienta si sper sa mai vina si alta data.

Am avut parte de un vant taricel (cred ca toti cei care au iesit cu Laserele s-au rasturnat cel putin o data - si asta cred ca spune multe). Mi-a placut de asemenea ca am fost in total 4 catamarane Grabner Happy Cat (2 Racing si 2 Light) pe apa, deoarece, tot sambata, a avut loc un "boat test" efectuat de Catalin de la barciinbagaje.ro. Deci multe barci si multi doritori de a iesi pe apa.
Catamaranul s-a comportat excelent pe acest vant, este extrem de stabil. In plus, si eu si cei ce au iesit pe apa impreuna cu mine, am simtit si ceva adrenalina.

Singura problema este ca fiind singur, nu am reusit sa fac nici poze, nici filmulete, nimic. Singurele poze pe care le am dupa aceasta iesire pe apa sunt furnizate de Bogdan, sunt facute de pe mal si, din pacate, nici el, nici Silvestra nu apar in ele :(.


In concluzie, un week-end excelent. Si nu pot sa inchei fara sa-l citez pe Bogdan: "Si acasa ce faceam?"

2 comentarii:

Anonim spunea...

super experienta.silvestra nu mai prididea cu povestitul.iti dai seama si pe la scoala ce a spus.si ca sa stai linistit nici nu a racit.ce sa mai, foarte relaxant. merci inca odata de invitatie.

istan spunea...

Merci mult. Va astept si altadata, poate veniti si in formula completa si cu haine de schimb :). Ma bucur ca totul e ok cu Silvestra.