duminică, 25 aprilie 2010

Sezonul de yachting 2010 a inceput oficial si pentru noi

Desi sezonul de yachting 2010 a inceput oficial de mai multa vreme, acum putem spune cu adevarat ca a inceput si pentru noi. Ieri, 25 aprilie, am facut cea de a doua iesire cu catamaranul nostru (Happy Cat Racing) pe Herastrau. Prima iesire a fost acum o saptamana si a fost prilej de reconectare cu un prieten vechi, Costel, alaturi de care am de impartit amintirile a 7 din cei 8 ani cat am facut eu yachting.
Ieri am avut ocazia sa ma intalnesc si sa-l vad in actiune si pe Cristi (se poate vedea si in poze si intr-unul din clipurile de mai jos), Cristi care a inceput yachting-ul aproximativ odata cu mine (sau cu un an inainte, nu mai stiu exact) dar care a continuat sa performeze acest sport pana in prezent. Nu e singurul, si Razvan si Dragos continua de atunci. Toti trei merg acum pe Laser.
Ieri am data la apa la Electrica, ca de obicei, unde Nea Naum a fost la fel de simpatic si de binevoitor ca intotdeauna. Cred ca Nea Naum ar trebui sa primeasca un premiu pentru intreaga cariera pentru ce a facut el pentru acest frumos sport.

Dupa ce am armat, am iesit prima oara pe apa alaturi de Andreea, sotia mea si Sara. Am avut un vant foarte bun, nu cred ca pot aprecia forta acestuia, pe Herastrau e destul de greu sa faci acest lucru datorita variatiilor foarte mari de directie si intensitate ale vantului. Oricum, suficient cat sa ne bucuram de aceasta iesire.






Apoi, le-am lasat pe fete la mal (le era frig deja) si l-am luat pe Luca, pentru ca el s-a hotarat mai tarziu ca vrea sa iasa pe apa.
Dupa cateva ture cu Luca am apucat sa ma dau si singur o perioada, ba chiar am prins niste rafale excelente de vant in aceasta ultima parte.
Am iesit pe mal (pe la 14.30). A fost o zi extrem de placuta si sper sa reusesc sa ies din nou weekend-ul viitor.

Later edit: am primit pozele de mai jos de la Catalin de la Barci In Bagaje, care se plimba prin Herastrau la acea ora. Imi pare rau ca nu l-am auzit, desi m-a strigat de pe mal.


Niciun comentariu: