luni, 27 iulie 2009

Ne-am intors. Din pacate...

Ne-am intors. A fost meserias. In fiecare zi cu barca... ce vis frumos. Cu vant mai tare sau mai incet, yachting-ul este un sport extraordinar. Cateva poze, care sper sa va deschida apetitul pentru navigat:
In plus, o barca ca aceasta este un adevarat magnet. Toata lumea de pe plaja vine sa arunce o privire, sa faca o poza cu barca, etc. Am plimbat pe toti "colocatarii" de la studioul unde am fost cazati si din cate am vazut, toti au fost incantati. Cu ocazia aceasta mi-am facut o suma de prieteni internationali. Greci, francezi, austrieci. E misto ca ne-am dus noi din Romania, cu o barca fabricata in Austria sa-i invatam pe greci navigatia cu vele.
Oricum, astept cu nerabdare urmatoarea iesire cu barca. Probabil va fi la Marea Neagra.

Niciun comentariu: