vineri, 3 iulie 2009

Bestfest - ziua 2 - Motorhead si Moby

Ieri am primit cadou doua invitatii la Bestfest, Si ne-am dus. Toti, adica 2 adulti si 2 copii. De data asta chiar am fist singurii nebuni care au venit cu copiii la Motorhead. Ca la Moby era acceptabil sa vin cu ei.
Bun, cateva cuvinte: organizarea mi s-a parut foarte buna, lumea si atmosfera misto. In plus, jocuri Wii de la Romtelecom, bautura si mancare pe cupoane, program de reciclare pahare uzate - o idee foarte misto - astefl incat nu te mai impiedicai de pahare goale la fiecare pas ca anul trecut.
Inainte de Motorhead a fost o trupa. Nu m-am deranjat sa retin cum se numea deoarece nu mi-au spus nimic. Motorhead, a fost intr-adevar cea mai zgomotoasa trupa de metal din lume. Tare frate. Dar misto. Solo de chitara si de baterie supermisto. Imi place ca trupa este in aceeasi componenta de cand s-au format. Lucru care s-a intamplat de mult. Nu stiu exact cand. Dar la un moment dat au zis: "Si acum o piesa noua din 1983. Adica de cand multi dintre voi nici nu erati nascuti". Sarei i-a placut si Motorhead, ca dovada aveti un dans al ei pe o piesa care se auzea atat de tare incat distorsioneaza chiar si sunetul inregistrat pe telefon. Nu numai urechile noastre.


Moby, a fost foarte misto. Piese mai vechi si mai noi, oricum supermisto.
ce mi s-a parut cel mai misto este ca la iesire am dat de o formatie care canta live intr-o rulota mica de sticla. Pe post de tonomat uman live. Contra unui cupon iti cantau o piese la alegerea ta (din repertoriul lor de aprox. 40 de piese - de la Motorhead la Aretha Franklin). Supermisto idee, sa ai o trupa intreaga care canta la cativa cm de tine live. Tare. In timp ce cantau astia s-au mai strans si o trupa muzicala pe picioroange si a iesit asa un mic jam session. Frumos. Foarte frumos.
Poate mergem si la Santana. Sa vedem.

Niciun comentariu: