vineri, 18 decembrie 2009

Ninge si viscoleste in Bucuresti

Ca ninge si viscoleste in Bucuresti vad tot bucurestenii. Si cred ca si cei din tara daca se uita la televizor. Ca traficul este ingrozitor, este deja evident.
Dar sa va spun putin cum a fost pentru mine. Desi am facut aprox. 2 ore de la Corbeanca in Pta Victoriei, mie mi-a placut aceasta dimineata. In primul rand, daca reusiti sa uitati pentru o clipa ca va aflati in trafic, veti vedea ca ninge superb. Amintiti-va cum era cand erati copii si venea iarna. Visam despre cum ar fi sa ninga, sa se faca o zapada mare si sa se opreasca scolile, cum visam sa iesim cu sania pe geamul de la bloc, cum visam sa ne batem cu zapada si sa construim cazemate. Bucuria cu care ieseam in curtea scolii sa sapunim fetele cu zapada... Ce s-a intamplat cu noi de nu mai putem sa ne bucuram de o zapada ca lumea? Ei bine, eu astazi m-am bucurat cand am vazut ca ninge. M-am bucurat si de bucuria copiilor mei care se uitau pe fereastra absolut incantati. Zapada si iarna sunt superbe.
Haideti sa ne bucuram de zapada asta, asa cum ne bucuram cand eram copii. Cine stie cand o sa mai avem parte de zapada ca acum! Asa ca eu sper sa ninga cat mai mult si sper ca aceasta zapada sa tina pe toata perioada sarbatorilor. Pentru ca, mie cel putin, nu-mi plac sarbatorile de iarna fara zapada.
So, enjoy the snow!

Un comentariu:

andreea mihaela stan spunea...

:) enjoy your life & your journeys! (oricare ar fi acelea)....:)