marți, 17 noiembrie 2009

Copiii au jucarie noua - un buggy adus din China, de la fabrica

Dupa o asteptare de 2 luni, ne-a sosit buggy-ul din China. Da, am comandat direct acolo fiind atras de preturile mult mai mici decat cele de aici. Dar... cum bufnitele nu sunt ceea ce par a fi (ca sa citez o fraza celebra dintr-un film) nici preturile mici din China nu sunt ceea ce par a fi. Desi am cumparat masinuta cu tot cu transport pana la Bucuresti, m-am trezit ca de fapt erau taxele doar pana in primul port, care era... in Polonia, la Gdynia. Cum nu sunt cunoscator in ale logisticii, nu m-am prins de acest chichite si m-am fript. Ce mai, una peste alte, cu transport, formalitati vamale (cele mai mari costuri) si taxe vamale, pretul de la fabrica din China s-a dublat, ba chiar mai mult decat atat.

Sa trecem insa peste aceste aspecte. Deci, e un buggy, de copii, 2 locuri, 50 cc si 2.7 cai putere. Care nu par multi dar sunt suficienti cat sa mearga cu 30-40 km /h, iar copiii sunt absolut incantati. Cel putin Luca e innebunit, dar nici Sara nu se da inapoi. Duminica au stat ore in sir in masina si au colindat cu ea prin zona. Cu noi bineinteles, doar ca noi era pe jos, iar ei se invarteau in jurul nostru.

Am vrut sa va postez si un filmulet dar, operatorul era intr-o stare ciudata si nici un film nu a iesit, asa ca va rog sa va multumiti cu cateva poze:


Singurul regret este ca nu este suficient de mare pentru a ne da si noi ... :(

8 comentarii:

istan spunea...

Multumesc, te mai astept.

Sorin spunea...

Felicitari pentru reusita.Acelasi lucru doresc sa-l fac si eu.O singura bucata, am incercat din greu pe eBay dar nu trimite nimeni , greutatea....Cum v-ati descurcat din Polonia?Se poate un ordin de marime la suma totala va rog si cat a fost vama ?Era mai ieftin prin comisionar vamal?Multumesc,
Sorin

istan spunea...

Salut Sorin,

Eu am comandat buggy-ul pe alibaba.com de la fabrica direct (www.kinroad.net). Ideea este ca ei livreaza, nu e problema, dar iti cer 25$/mc si zic ei ca ti-l livreaza pana la destinatie. in realitate, pana in primul port care in cazul meu a fost gdinia, polonia. de acolo l-au trimis aia, nu a fost chiar scump, a costat cam 130 EUR pana la Bucuresti. Te suna ei, te intreaba unde sa ti-l trimita, etc. Aici in Romania insa a fost cel mai greu, coletul ajunge la un declarant vamal, intocmirea DVI a costat cam 200 EUR, taxele vamale inca 100 EUR. deci cam asta e. cica daca faci DVI pentru un buggy sau mai multe e acelasi lucru, deci te sfatuiesc sa te mai combini cu alti doritori si sa plasati comanda o singura data.
succes si daca mai ai intrebari, te astept.

Anonim spunea...

Multumesc pentru atatea detalii, calea batuta e cea mai sigura.Pe mine ma intreaba chinezii acum care e cel mai apropiat port.Si daca e Constanta trebuie sa merg acolo pt vamuire sau se face la domiciliu? Si de la polonezi a trebuit sa va aranjati singur transportul?Si ultima: acel DVI inteleg ca e necesar daca se cumpara pe firma , nu si pt persoana fizica, sau nu?
Scuze pt atatea intrebari, costul final se ridica....sipe dvs v-a costat mult a si :)..... are tractiune pe o singura roata si un ae free?

istan spunea...

Cel mai bine ar fi sa le spuneti chinezilor sa-l expedieze pana la Bucuresti. Ei oricum o sa plateasca taxele de transport doar pana in primul port (care e de obicei Polonia).
Daca il trimit la Constanta, am inteles ca sunt probleme mari cu vamuirea in port (dar nu stiu sigur).De la polonezi, a fost preluat automat (pe mine m-au sunat doar sa le trimit facturile - care venisera oricum cu DHL inainte) si expediat pe TIR cred pana la Otopeni.
DVI-ul este necesar indiferent daca sunteti persoana fizica sau firma. Si inca ceva: daca are mai mult de 50cc o sa va trimita la RAR cei de la vama.
Asa ca... mare grija.
Tractiune are pe axa spate, ca la kart, axa spate care este legata direct pe cele doua roti spate (sper ca se intelege ce am vrut sa spun).
Succes!

Sorin spunea...

Aha, ma pregateam de un 110cc diferenta de pret e de 15 $ si ma tenta...oricum am cerut o proforma si ma duc la baietii la vama sa-i intreb exact ce implica.Despre tractiune intrebam pt ca vazusem la nemti tractiune doar pe o roata si cu telecomanda remote adult....La 3 bucati spuneau ca e shipmentul free, oricum sa vedem cat e si vama si treaba cu acel DVI...multumesc mult :)

Sorin spunea...

Cel de 1oocc spuneti ca trebuie trecut prin RAR; dar ma gandesc la acest aspect doar daca se doreste a fi inmatriculat.Daca e folosit pe camp sau e pe platforma ,nu cere nimeni asta.Gresesc? Iar cei mici oricum nu au voie nici cu 49cc nici pe sosea, am inteles ca difera legislatia pt atv (cum e considerat)fata de moto (pe 2 roti).

Anonim spunea...

Am sa incerc pe varinta Constanta, cu agent vamal(shipping) care va expedia coletul.Ei nu livreaza decat practic pana in primul port.Mai departe se descurca clientul - din pacate.
Numai bine,