vineri, 7 august 2009

Regatta Barci in Bagaje

Asa cum v-am mai spus, pe 21-23 August se va desfasura la Navodari Regata Barci in Bagaje. Vom participa si noi cu al nostru Happy Cat Racing. Vor fi 2 probe pe apa si una de asamblare a catamaranului, bineinteles, pe uscat. Probele se vor desfasura in ziua de sambata, asa ca vineri (probabil), duminica si luni (probabil - in sensul ca incerc sa-mi iau liber dar sa vedem daca reusesc) sunt deschis pentru plimbarea "fanilor".
Cea mai mare problema este bineinteles, cazarea la mare, la Navodari. Este drept, este plin sezon, dar chiar si asa mi se pare ca orice limita de bun simt este de mult depasita. Adica pentru o camera la o mansarda, cu wc si chiuveta sa ceri 350 RON/ noapte, scuze, dar este mult prea mult.
Asa ca am decis sa mergem cu cortul. Bine, pentru asta trebuie sa achizitionam cort. Copiii sunt absolut entuziasmati de aceasta idee si mi-au cerut sa plecam maine (adica azi).
Asa ca daca vreti sa veniti, ocupati-va de rezervari din timp.

Niciun comentariu: