luni, 14 septembrie 2009

4 noduri pe un vant aproape inexistent

Ieri, duminica, am fost cu al nostru Happy Cat Racing in Herastrau. Am chemat si cativa prieteni care nu apucasera sa vada barca pana acum. Doar ca... vantul nu a venit deloc sau aproape deloc (ca sa fiu mai exact) la intalnirea noastra. Asa un calm nu am mai vazut de mult. Cu toate acestea eu am armat frumos barca si m-am pregatit sa ies pe apa. Sa mentionez ca suportul lui Nea Naum a fost extraordinar. M-a ajutat sa rezolv problemele de performanta ale focului. Pe langa sfaturile supertari mi-a oferit chiar si sprijin fizic si material (mi-a dat o saula mica de kevlar care m-a ajutat sa cresc performanta focului prin rigidizarea bordului de atac al acestuia). Multumesc mult Nea Naum! Acum focul lui Happy Cat functioneaza mult mai bine.
Sa revenim la iesirea noastra pe apa. Am fost singur barca cu vele care a iesit ieri pe apa pe Herastrau. Nici nu e de mirare...
Happy Cat Racing stand pe lacul Herastrau

Ne-am suit pe barca (4 adulti) si am iesit pe apa. Am prins 2-3 rafalute (nu pot sa le zic rafele), iar Florin, care era cu mine pe barca a masurat viteza cu GPS: 4 noduri! Am fost extrem de placut surprins in conditiile date. Oricum, nu a tinut mult. In 20 de minute vantul a disparut de tot si nu s-a mai intors.
Una peste alta a fost o iesire misto si eu zic ca ne-am distrat. Copiii si-au inchiriat o hidrobicicleta care s-a dovedit foarte utila mai tarziu.
Sotia, copiii si Emiliana pe hidrobicicleta

A fost foarte util pentru ca ne-a dat o mana de ajutor sa ajungem si noi la mal cand a cazut vantul. A doua mana de ajutor: vaslele (de fapt a doua si a treia).
Ajutati de hidrobicicleta sa ajungem la mal

A fost un vant ... de-am dat la vasle...

Eu m-am bucurat de aceasta iesire chiar daca mai mult am armat / dezarmat barca. M-am bucurat si de faptul ca Nea Naum m-a ajutat cand am avut nevoie iar intalnirea cu el a fost o mare bucurie pentru mine. Sper ca si pentru el...

Poate data viitoare va fi si vant...

Niciun comentariu: